2012 m. gegužės 9 d., trečiadienis

Hello





 Vienintelė priežastis, kodėl čia rašau yra ta, kad tingiu mokytis šiuo metu, o facebook'e jau nebėra ką veikti, todėl sveikinuosi su Jum, mieli gyvenimo neturintys žmonės. Taip, Jūs tikrai esat no'life'eriai, jeigu sėdit, ir skaitot kažkokio nepažystamo, o gal pažystamo mintis. Tai turbūt taipogi reiškia, kad tingit mokytis, arba nebėra ką FB veikti. Gėda, bet ką padarysi, pats toks esu.

  Ką perskaitysit mano blogam blog'e? Ogi nieko įdomaus, tai geriau jau dabar junkit lauk šitą šūdą. Aš čia tiesiog pablevyzgosiu apie save. Apie serialą "Dr.House", apie krepšinį, ir šiaip, dalykus kurie mane veda iš kantrybės.



  Taigi pradžiai apie House. Blet kaip myliu šitą serialą. Galėčiau pasakyt, kad noriu būt toks kaip House, bet tai būtų nesąmonė. Jis yra tiesiog personažas, kuris realybėj egzistuotų neilgai, todėl iškart pasakau, kad nesižaviu tokiu gyvenimo būdu. Na, bet kaip personažas - super. Esu matęs visas serijas, keletą iš jų ne po vieną kartą. Vakar pažiūrėjau 8 sezono 20 seriją. Liko dar dvi serijos, ir šis šedevras pasibaigs. Pabaiga maždaug aiški, bet žinant kūrėjus, gali būti jog niekas čia dar neaišku. Smulkiau nepasakosiu, nes nenoriu atskleist siužeto tiems, kurie dar žada žiūrėt. Kartais paklausiu savęs, kodėl tas serialas toks populiarus? Brukasi mintis, kad dauguma žmonių giliai širdyje yra suskiai, ir jiems tiesiog pažiūrėjus seriją, patinka pamąstyti, kad ir jie taip norėtų kartais elgtis. Aš irgi esu suskis, ir nereiktų labai giliai į širdį lįst. Įskaudinau žmogų, ir iki šiol nesuprantu kodėl. O dabar, kai sukuriu naujus santykius, kai dingsta sportinis interesas, suprantu, kad tai ir tebuvo sportinis interesas. Nelabai malonu, nes kartais norėtųsi, kad sunkią akimirką būtų kas šalia.      


                                                    



  Užteks skųstis kaip "bobai". Taip, kaip "bobai", nes tos būtybės labai dažnai jau skundžias. Ir išvis, tai keistos būtybės jos yra. Bet negadinsiu kalbom apie moteris krepšinio skilties. Esu lietuvis, ir mėgstu krepšinį. Žaidžiant krepšinį užmirštu visa kita, kas sušiktoj galvoj dedas, ir tiesiog žaidžiu. Tampu tarsi kitu žmogum : pasitikiu savim, žinau ką darau, improvizuoju. Žodžiu, mėgstu ne tik žaisti, bet ir žiūrėti. Mano palaikomos komandos yra dvi : Vilniaus "Lietuvos rytas", ir "Okolohoma City Thunder"(toliau tiesiog OKC). Abi šios komandos yra mažiau palaikomos, nes Lietuvoje, dauguma palaiko "Žalgirį", istorinę Lietuvos komandą, su giliom tradicijom, ir superiniais žaidėjais, tik gaila ne kokia valdyba. Nba dauguma žmonių palaiko "Miami Heat", nes jie tiesiog yra favoritai. Taigi, dažnai būna nemalonių akimirkų, kai aplinkui žmonės "stumia" ant tavo komandos, o dar labiau, ant fanų, kurie serga už tas komandas. Pora kartų vos neišdaužiau snukių už šitą reikalą, nes ant mano komandos tegu stumia, laisva šalis, bet kai stumia ant manęs, tai jau kas kita.

  Jausmingoji dalis baigta, dabar video, kuris man labai patinka .
      http://www.youtube.com/watch?v=IyolagnPNEg

  Šiandien eisiu į filmą "The Avengers". Fuck yeah. Ilgai laukiau. Dažnai būna su dalykais kurių ilgai lauki, ir tiekiesi, kad bus labai įdomu, kad nuvilia, bet tikiuosi taip nebus šį kartą.

  Šiandienai užteks, tikiuosi buvo neįdomu skaityti, iki sekančio no life'eriai.

PS.

- Mama, o mes šiandien su mokiniais mokykloje matavome, kieno pimpalas ilgesnis ir pasirodo, kad mano ilgiausias!
- Na ir teisingai, sūnau! Tu gi - mokytojas.











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą